Saturday, May 23, 2009

kemas kemas..cepat kemas..da siap kemas bole lompat!

*ini yang nak aku tulis harini tadi..hampir terlupa sebab geram sgt dgn celcom harini..


salah satu dokumen penting(kad balik brmlm tym form 5..full kot..ahahha) dijumpai sewaktu pengemasan bilik yang tidak dihuni hampir 7 tahun semenjak aku tgktn 1 ;)



Semalam tgh malam,
bilik aku ku kuarantin..
bukan selsema babi..tapi banyak debu..
sebab...
harini, lepas jumaat, aku menyambung kerja..
kerja mengemas bilik aku yg boleh dikira stor la..
lelaki berkalung sorban...ahaha..syafiq punya 'kain sal' jadi mangsa to protect gua dr debu debunga

ariffman dilarang masuk! nanti bertambah sepah..ehehe
( dia masuk kejap tadi..muka seronok melampau.."wah banyaknya barang ntuk baling baling nih..woo..nak baling helicopter tu dulu lah..apa jadi eh kalau ia kene baling" kata arif(yg berinkuiri dan bereksperimen di tahap tinggi) dalam hati..)
kira kira baru 20 percent progress mengemas..target nak siap dlm cuti nih..
tempat kejadian..(terpaksa dikurang jelaskan..hehe)


petang pulak,
bukak kedai awal..ada org tapau 20 n nak awal..
lalu,
setelah siap menapau, muncul keinginan menangkap gambar langit yg indah..subhanallah..
dan seperti biasa, keinginan untuk ada skali dalm gmbr wujud..ahaha..so..ada la gmbr sendiri mahu aku upload..temasukla headerygsalahsizenxtaumcmnnakadjust


this happens when a photographer xde bantuan to shoot himself

shot self 

dan seperti hari hari lepas..meneruskan eksplorasi cahaya buatan dari alat pemancar kilat sb800..


so orange is the green spot

bapak

betapa cahaya buatan itu memberi kesan




1 comment:

.:fifi:. said...

nk edit header??
resize dlu gmba tuh jdik
760 x 320
xpon g la kt edit html cr header tgk size de den ikot jlh size tuh pstuh upload jla gamba mcm biase..
errr phm ker??