Wednesday, July 29, 2009

untuk kamu

iya..untuk kamu..
pembaca yg sedang membaca..
sebab kamu ada..(ye la ada..if tak cmner leh baca ni)
saya sayang kamu..
sebab kamu buat saya happy..(sbab baca ni..haha patutupun org suka tulis ;)
n sbab kamu happy..
saya suka kamu happy..
n saya nak kamu happy..selalu..n lama lama..sampai bila bila.. :)

oh berlari boleh buat happy! seriously..n reminder: jgn gelak kuat sgt lepas berlari n sit up..nnt perut cramp..aku baru merasanya tadi..still rasa nak gelak..sebab rs cam lucu je perut cramp..btol la kan kt org tua..control..

oh aku happy sbnrnya skarang..sbab rasa bersemangat..hingga tahap bilik aku jadi kemas sbab bersemangat..

*happy= bahagia ke a?


Wednesday, July 8, 2009

aku bukan superman

ya..memang..aku manusia..

layan video nih!


srius aku merenung diri sendiri,,kenapa aku susah sgt mengejar impian aku yg itu aa? iaitu boleh bermain alat muzik dgn hebat..y? y?budak kecik pun boleh apa..hmmmm

Friday, July 3, 2009

semalam sbnrnya

semalam 1 julai 2009 bermulanya sebiji bola baru..

waaa.bola lama aku hilang!