Thursday, December 4, 2008

janganbacanihserioustakpentinglangsunginihanyarakamantentangpersitiwaygberlakuhariinidantiadabendalainyangpentingpun

emosi...sapi pun bole nervous tau akan kene korban..bagaimana dgn manusia? (yg belah kiri tu 'the chosen one' )



oh..
haaa..ehhe
yaa..
hmm...harini..
bangun pagi..
makan laksa dah dan bukan maggi..
pastu g epot amek bapak ..
arghh susah untukku sambung dengan bunyi iii..
haha..dan kemudian pergi tengok sapi..
sapi untuk dikorban di hari raya haji..
dan paling best tadi..
ku beli dvd..
pergh..murah sekali..
a box set..complete satu season..
2.50 je kakakku beli..
aku jadi tidak faham bagaimana jadi benda begini..
mana diorang dapat duit..
tidakkah diorang penjual dvd rugi?...


n sebenarnya post ini bukan lagi yg harini..
ianya berlaku di semalam hari..
tapi tidak sempat ku post di malam tadi..
kerna aku tertidur sewaktu kami sekeluarga tidur olok olok..supaya arif boleh tidur...tidur sampai pagi..
kenapa aku mudah sangat tidur?
adakah aku suka bermimpi?

ahaha...camner rapper buat cherita diorang jadi lagu? susah gak kan...hmmm...

and..ya..supaya aku tidak lupa..perlu untuk ku rakamkan di sini..semalam jugak aku buat 'tumpik' sendiri (omputih kata pancake)...n yg bez..orang spt gambar di bawah lepak makan tumpik aku n sambil bercherita dan bermain minda..ahaha..



3 comments:

apekzer said...

nip.. depan ko tu sape? mcm fadilah kamsah je?

apeklowek said...

haaaaaa

Anonymous said...

fadilah kamsah slalu datang rumah anip buat motivasi..haha