Wednesday, May 30, 2007

after rain effects...


me n fizal menghabiskan sisa sisa hari ini dgn mendesign the second official t-shirt for the eighth batch..now with the new concept 'eight movement' *boyan agak inspiring aih.. : )



heres the draft:






the parang ilang will be replaced with flag with the figure eight on it..ok ke warrior tu?or replace ngan tunku abdul rahman? or soldier?




ok x? we choose eight movement bcoz we are a movement..hmm..mcm..ntah..haha..tp ada sumthin that should be remembered by balalapan ..which iz ..dgn usaha kita bersama..we managed to stop the "senior junior culture" in mjsc kuching although for a while..coz ive heard that there is kes bante membante tanpa sebab bez happening recently..but pijots bro said that da x da gik..hope that students there now realize the stupidity of that culture n become a more open minded n matured students..hmm... masalah kan..well if theres no problem..then..what to think huh? haa bout thinking..chatting wit duan makes me realize how i think..n what he thinks bout chenta..huhu...n im really good at listening..coz i like to think how others think..n then makes my own assumption..which is not a good thing to do...i think ...hmm..kawe nak cek jap..ada log tak chat td...huhu...yez...ada..nah:




muhammad hanif: hmm
ridzuan apexer: hurm..
ridzuan apexer: cinta ni bute nip
ridzuan apexer: that why orang banyak buat silap
ridzuan apexer: sebab yang banyak yang becinta ni orang celik
ridzuan apexer: tak biase jadi orang bute
ridzuan apexer: tu ar pasal dierang asik buat silap
muhammad hanif: pergh
muhammad hanif: hmm
muhammad hanif: n cinta itu membutakan
ridzuan apexer: btol kan cakap aku
muhammad hanif: btol
muhammad hanif: btol
ridzuan apexer: hoho
ridzuan apexer: so anip
ridzuan apexer: better be carefull
muhammad hanif: yah
ridzuan apexer: tapi jangan tak cari cinta
muhammad hanif: tapi kadang kadang
muhammad hanif: aku nak gak terjatuh tu
ridzuan apexer: hurm
ridzuan apexer: betul
ridzuan apexer: tapi ko kene carik cinta
ridzuan apexer: janagn biar die datang
ridzuan apexer: sebab cinta yang datang tu kita tak tahu die betul ke tak
ridzuan apexer: tapi kalau kite carik ofkos kite nak yang da bes btol tak?
muhammad hanif: agak ar
ridzuan apexer: haa
ridzuan apexer: berfalsafah jiwang plak aku malam ni
ridzuan apexer: ko mesti bosankan
ridzuan apexer: hahha
muhammad hanif: x der a
muhammad hanif: aku suka
muhammad hanif: nak tau pendapat org
ridzuan apexer: ouh yer...
ridzuan apexer: aku pon ekceli
ridzuan apexer: cakap ngan orang cam ko yang banyak bace ni bagus gak
ridzuan apexer: banayak yang ko tau kan
ridzuan apexer: hurm..
muhammad hanif: x de la aku byk bacer
muhammad hanif: aku akan baca bila aku suka bout sumthin
muhammad hanif: contohnya cam skrg freemason kan
muhammad hanif: aku akan baca pasal tu je ntuk beberap ketika
muhammad hanif: dan aku akan berubah ubah
muhammad hanif: itulah aku
muhammad hanif: eheh
ridzuan apexer: bagus ar
ridzuan apexer: aklu just minat tau secare lisan
ridzuan apexer: aku takl suke mebace
ridzuan apexer: tapi suke bincang n dengar
ridzuan apexer: pastu wat kesimpulamnn sendiri
ridzuan apexer: hahaha
muhammad hanif: haha
muhammad hanif: kita serupa
muhammad hanif: suka buat kesimpulan sendiri
ridzuan apexer: tu lah
ridzuan apexer: pikir logik
ridzuan apexer: then buat kesimpulan sendiri
muhammad hanif: then ada input baru
muhammad hanif: tukar lak kesimpulan
ridzuan apexer: tau tape
ridzuan apexer: hahahaha
muhammad hanif: byk do aku bleh dapat chat ngan kao
ridzuan apexer: iye/
muhammad hanif: aku leh tau camaner aku..ahaha
ridzuan apexer: ape pon?
ridzuan apexer: ko ape/
muhammad hanif: ape?
muhammad hanif: owh
muhammad hanif: camner aku piker la
muhammad hanif: eheh
muhammad hanif: huhu
ridzuan apexer: oo]
ridzuan apexer: hurmm..


well thats a part of me...hmm..begitula pesan sorang kawan kpd kawannya yg naive ini..bole jd ahli falsafah cinta la duan.. ;)

No comments: