Sunday, March 29, 2009

hmmm..

perkataan?
or susunan huruf yg mengeluarkan bunyi?
bunyi yg klua, ke x klua?
ke xde bunyi langsung..bunyi dlm hati je?
slalu lihat dalam bentuk sms..ye la sms bole dilihat..bunyi x leh.
maksudnya fikir? or tgh berfikir? berfikir ada bunyi ke?



hmmm..
x kesahla apa..yg penting ada maksud yg sangat banyak..
tapi itu bukan ide yg aku nak ingat dgn tulis ni
tapi aku nak ingat yg aku nak nak mengingat untuk ingat tulis pasal
aku suka perkataan yg dicetus sebab bunyi..satu contoh simple " crack"

entri ini wujud sbab laptop terbukak depan mata ;) n tgh fikir byk bnd..tapi x tau apa nak buat..hmm

2 comments:

Anonymous said...

hahaha ... comel jer post awk yg ni ...

apeklowek said...

hmm..tx along..satu lagi perkara yg slalu saya fikir dan cuba untuk faham..maksud comel tu sendiri apa dan macam mana ya?