Tuesday, November 20, 2007

dang! astro kirana menipu aku!!! tidak!!!!!

hmmm..(^&&*(^%&*&(&%^%()_))&^%&$%^$^&%&* btol...smalam aku nangga iklan kat astro dat aritok ada main short 'a tree in tjg malim' at 11 di channel kirana...the short dat aku tringin nak nangga dr dolok gik..tym pom 4 ka form 5...tp tym ya..besalakan..screening d kl jak ada..diz indie film scene pon blom angkat gik d malasysia negara terchenta tok...n..bermulanya cherita chereka..tadik, aroun 10.50pm camya..aku bergegas ntuk tgk tv..tp kakak aku tgh tgk..so aku gitau dia pukul 11 ada main short a tree in tanjung malim kat kirana..a short by tan chui mui...so tepat kol 11 aku pun bukak la kirana..."argh.. pembulak juak astro kirana tok..arimarek madah kol 11..dahla aku nang ingin mena nangga tok!" aku memekik melolong..ada ka patut start kol 10.45..so aku smpat tgk suku terakhir jak kali..n short tu menarek..pete teo berlakon..cheritanya pasal seorang gadis yang lepak ngan seorang kawannya the day b4 bday nya..diorang lepak sampai la pg..kat bus stop..shot cita tok n tempo nya nampak ke-yasmin ahmad-an ..n nya memang contribute pon ntuk short tok...if anyone dpt cr short tok let me know k!!! i want to watch it again..n from beginning semestinya...n ive learn sumthin from that hujung short ya...walau camne buruk pon hr kita ya..kt tetap akan jumpa sumthin beautiful..n something itu bole jd beautiful depends on how we see it..hmm...aku still geram!!!




nah tok antara latest artwork yasmin yg aku sgt suka...enjoy it suma!!!

2 comments:

Anonymous said...

mek sik faham apa kitak kelakah.

apeklowek said...

huahaha..tu la..help me wit my english k sifoo..