Friday, June 15, 2007

0710117 kachak x?





rajah 1







yeah its not the registration no of diz bike..its my gombak matric no la pok..huhu..my new matric no looks cambez to me coz my cfs matric no ada 0 1 n 6..n diz tym plak juz change no 6 wit 7 ...huhu another step baybeh..after form 5 then i got 6 n now plak 7..heheh when iz 8? cant wait nak enrol to gombak..im now preparing and mentouch up my bakal in campus transport...huhu..mak x bg me bwk my scooter coz scooter can go further n faster than diz ol bike(spt rajah 1 di atas) which means akan lead to slalu kuar..so gue kna jadik ghost rider! ahaha..mudahan la moto st70kuini x mendatangkan masalah..ntuk mengelakkan kejadian yg x diingini,today i take a piece of butterpaper n design a bike..ahaha..no la..gue pg cuci, n cr mekanik ntok memberi semula nyawa kepada motosikal ku yang da mati ini..insyallah esok setel prob carb nya..carburetor k not carbohidrate ;).. if engine da stable..then brla touch up, buat nametag nya yg dah x da..renew roadtax..then baruk bleh kirum ke gombak..but ada one more prob which im still searching for the answer at iium page..bleh ke bawak moto tym awal awal nih..n prosedur prosedur ntok bawak moto ke kampus..n do i really need a bike dlm kampus???????????huh..kelakla piker gk...


MANDI!!
tolong!! aku dibedah tanpa bius!!!

1 comment:

Anonymous said...

Good words.